Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED809 9MAI24
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, "'Lauri Jaakson'" <[email-masked]>, "AMC" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 11:20:28 +0300

Tere,

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Lauri Jaakson <[email-masked]>
Sent: Monday, April 15, 2024 11:13 AM
To: [email-masked]; AMC <[email-masked]>; Diana Krotova
<[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED809 9MAI24

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 10. aprill 2024 13:09
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Diana Krotova
<[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED809 9MAI24

Tere

Saadan kooskõlastamiseks notam taotluse - ajutine EED809 ala (EED14 Tapa2
kõrgendus) – 09.05, kõrgus 26 600FT AMSL

Parimat

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

+372 511 4803

 <https://www.rkik.ee/>

!

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.